Services

Administration des prestations de maladie

Le département de l’assurance maladie s’efforce d’offrir les meilleures prestations de soins de santé possibles aux employés de l’Église adventiste du septième jour au Canada et à leur famille.


Les réclamations sont traitées par ClaimSecure.

Pour toute question concernant les réclamations, veuillez contacter ClaimSecure par courriel à l’adresse moc.erucesmialcnull@ecivres ou par téléphone au 1 888 513-4464.

Pour toute question générale concernant les avantages sociaux, veuillez écrire à ac.tsitnevdanull@stifenebhtlaeh.


Nous avons pour mission de proposer un programme d’avantages clairement défini afin de répondre aux besoins de nos employés en matière de santé et de revenu. Ces avantages comprennent donc :

  • Une assurance maladie complémentaire et une assurance dentaire
  • Une assurance invalidité
  • Une assurance vie
  • Une assurance individuelle contre les accidents

Nous sommes liés à des principes d’intégrité et de professionnalisme. De plus, nous cherchons à offrir à nos employés un service de haute qualité et une couverture exceptionnelle.


 

Directeur

Jeremy O'Dell
Poste 2076
ac.tsitnevdanull@ymerej.lledo
 

Renseignements généraux / Soumission de réclamation

(905) 433-3964
(800) 263-7868
ac.tsitnevdanull@stifenebhtlaeh
 

Spécialiste des avantages sociaux

Jesther Migrino
Poste 3552
ac.tsitnevdanull@rehtsej.onirgim
 

Spécialiste des avantages sociaux

KJ Jacinto
Poste 3552
ac.tsitnevdanull@nerak.otnicaj

Ressources Départementales Disponibles


eProfile Claims Submission:

  • eProfile Online Claims Submission
    Once you've created your eProfile ClaimSecure account, you will be able to submit your Extended Health, Dental, Vision and Paramedical claims online, access your claims history, change direct deposit banking information, etc. (External Link)

eProfile ClaimSecure Account:

Preferred Pharmacy Network:

  • Preferred Pharmacy Network Information
    The future of your employee wellness plan begins with the TELUS Health Virtual Pharmacy app — the easiest way to connect with a pharmacist and order, track and manage medications for you and your loved ones with free next business day delivery. (External Link)
  • Renseignements sur le Réseau de Pharmacies Préférées
    Le futur de votre régime de mieux-être à l’intention des employés commence par l’application Pharmacie Virtuelle TELUS Santé : il s’agit de la façon la plus facile de communiquer avec un pharmacien et de commander, de faire le suivi et de gérer des médicaments prescrits pour vous et vos proches, en profitant d’une livraison gratuite le jour ouvrable suivant. (External Link)

Prior Approval for Major Dental Work:

  • We recommend prior approval for Major Dental Work. Please ask your dental office to submit your Pre-Determination accompanied with a radiograph directly to ClaimSecure (you must provide your dental office your ClaimSecure card information).

Administrative Forms:

Claim Forms:

Claiming Wellness Benefits for Active Employees:

Guidelines for the Wellness Benefits Account

For Employer Use Only:

GoodLife Fitness / Fitness Benefit:

Optional Life, Optional Critical Illness & AD&D:

Out Of Country - CANADA LIFE:

Prior Authorization Forms:

Short Term Disability:

  • Claim forms available from your employer or Health Benefits Administration.

Tax Reporting:

  • If you wish to claim your medical expenses please save the Explanation of Benefits from ClaimSecure, it will provide the detailed information you require, or keep a copy of the receipt.

    For tax purposes you may report the portion not reimbursed to you if it meets the minimum medical expense deduction for Canada Revenue Agency.

    ALSO NOTE, your extended health and dental benefits are paid by your employer, therefore, you may not claim those premiums as an additional medical expense to include in the Canada Revenue Agency medical deduction.